A chomas
A chomas spioradail, an saoghal a-staigh agus giùlan le cultar seasmhach?
Tha an imprinting de eagrachadh inntinn neach ann an riochdan seo ioma-ghnèitheach. A rèir sin, tha an comas air tùsachd na buidhne seo a dhearbhadh air a mheasadh ann an dòigh eadar-dhealaichte. Is e toradh cruthachalachd saidheansail agus teicnigeach aon rud, is e cruthachalachd ealanta rud eile. Às deidh a h-uile càil, cha bhith duine a ’gabhail ris le bhith a’ bruidhinn mu dhealbhadh an reactair no na beachdan co-cheangailte ri teòiridh buntainneachd, gum bi e comasach fiosrachadh a thoirt a-mach mu eòlas-inntinn.
Nuair a thathar a ’toirt iomradh air toraidhean cruthachadh ealanta, thathas a’ gabhail ris gum faodar fiosrachadh saidhgeòlach a thoirt a-mach às an fhìor aodach aca. Tha am prionnsapal pearsanta a ’deàrrsadh tro gach àite an seo. Tha na “soidhnichean” de dh ’ealain leotha fhèin a’ toirt seachad an teachdaireachd mu ghluasadan cridhe an duine, air ath-chruthachadh leis an neach-ealain, agus mun dàimh dhomhainn phearsanta aca riutha.
Mas ann le innealan teicnigeach no foirmlean matamataigeach gus breithneachadh a dhèanamh air an àmhghar anns an do rugadh iad, cha bhith iad air an toirt, an uairsin ann an teacsaichean litreachais tha iad a ’coimhead airson na tha iad a’ lorg. Tha am miann seo a ’faighinn taic, gu sònraichte, leis gu bheil ìomhaighean agus eòlasan dhaoine beò anns na teacsaichean sin, fhad‘ s a tha inneal no foirmle a ’toirt iomradh air nithean“ neo-phearsanta ”. Mar thoradh air an sin, ann an ealan, tha toraidhean pròiseas eòlas daonna le duine a ’tuineachadh, is e sin, am pròiseas anns a bheil feartan caractar, stoidhle giùlain agus smaoineachaidh, predilections agus fulangas air an nochdadh chan ann a-mhàin de na gaisgich a tha air an sealltainn, ach cuideachd de ùghdar nan dealbhan “labhairteach” aca (dealbh, ceòl, msaa) n.) ".
Bidh an t-eòlaiche-inntinn a ’dèiligeadh ri daoine fìor. Ach nach eil an eòlas a th ’aige orra air a dhèanamh nas beairtiche le bhith a’ sgrùdadh ìomhaighean nan caractaran, mar a bhiodh an neach-ealain gan sealltainn, a ’tarraing stuth bhon tiugh de fhìor fhulangas is dhàimhean daonna? An do dh ’innis Rembrandt agus Dostoevsky nas lugha mu fhìrinn inntinn na tha ùghdaran cùmhnantan saidheansail? Gu sònraichte nuair a thig e gu pearsantachd agus slighe a beatha - cuspair, a tha an leasachadh le smaoineachadh saidheansail co-rèireach mùiteach ris na riatanasan neo-inntinneach airson eòlas-inntinn air taobh cleachdaidh. Tha a ’bhliadhna fhada airson“ saidhgeòlas inntinneach ”a’ tarraing sùilean cuid de na h-ùghdaran gu ealain, a ’toirt orra a bhith a’ dearbhadh gu bheil an t-àm air tighinn “an ìomhaigh ealanta a chleachdadh mar dhòigh sgrùdaidh saidhgeòlach” 12, 58].
Aig an aon àm, tha iad a ’toirt iomradh air BM Teplov, a dh’ fhaighnich a ’cheist aon uair a bheil e comasach an seata de dhòighean saidhgeòlas a dhèanamh nas beairtiche le mion-sgrùdadh air ficsean. Gun a bhith ga chuingealachadh fhèin ri bhith a ’togail na ceist, rinn Teplov e fhèin deuchainn air an dreach aige le bhith a’ dèanamh anailis air grunn de na h-ìomhaighean aig Pushkin. Dè a sheall an deuchainn aige? Lorg e, gu sònraichte, daineamaigs giùlan Tatyana, mar a chaidh a mhìneachadh le Pushkin ann an Eugene Onegin, far a bheil pearsantachd a ’bhana-ghaisgeach air a nochdadh na“ domhan-fhad ”(a’ seachnadh dè an luchd-rannsachaidh ùr-nodha a tha ga fhaicinn mar phrìomh laigse nam bun-bheachdan gnàthach, air a chrathadh leis an “dòigh. de shìoladh ”).
Коментарі
Дописати коментар