Vergeten element van de samenleving

 Ik liep door een ander verwaarloosd deel van de stad, dat "privé" werd genoemd. In deze nauwe doorgangen tussen kleine huizen van één verdieping en kleine gebieden met grond verzadigd met chemie, was het onmogelijk om snel te bewegen, omdat alles vol was met klein puin. Dit afval leek alles te symboliseren dat door de samenleving en zijn leven in de achtertuin werd gedwongen. Ik liep hier vaak, het was handig, als je kleine rommel vergeet. Er was hier geen stank, de punkers bleven niet rondhangen, ondanks dat de plaatsen afgelegen waren, bleven niet rondhangen omdat hier weinig mensen liepen.


https://www.woodcraft.ca/wp-content/uploads/formidable/3/jessiwatson.pdf
https://www.sharphue.com/wp-content/uploads/formidable/10/qw_2.pdf
https://www.sharphue.com/wp-content/uploads/formidable/10/qw_4.pdf
https://www.sharphue.com/wp-content/uploads/formidable/10/qw_9.pdf
https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_34.pdf
https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_9.pdf
https://www.schweighofer.com/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/prog_27.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/nn_2.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/1.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/2.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/3.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/4.pdf
http://verte-tlumaczenia.pl/wp-content/uploads/wp_dndcf7_uploads/2021/05/6.pdf

Het stormde, de wind blies door de nauwe doorgangen en de hutten beefden van een kleine rilling - de industriële metropool met zijn activiteiten veroorzaakte opnieuw een bescheiden klimaatschok. Op de plek waar ik naar buiten ging, speelde vooral de wind, hij dreef fragmenten van prikkeldraad en isolatie. Ik betrapte mezelf erop dat ik dacht dat er hier een uniforme stortplaats zou zijn als in deze wereld cellofaan zou worden gebruikt voor verpakkingen. Ik werd van deze gedachte afgeleid door de bekende aanblik van één waarneembaar element van het lokale landschap - ofwel een standbeeld, of een soort constructie, onherkenbaar geworden door de tijd. Ze trok altijd mijn aandacht met haar vreemde verschijning, die doet denken aan een octopus die op de zeebodem op de loer ligt. Een groot bolvormig hoofd met een schijn van oogkassen en meerdere tentakels uit de snuit, die in de grond graven - zo zagen de draden en buizen die eruit kwamen eruit.

Dit keer was er iets nieuws in het ontwerp, het bovenste deel van de elastische hoes, misschien zeildoek, werd naar achteren gegooid en je kon zien wat erin zat. En ik wierp natuurlijk een blik op de inhoud, niet verwacht iets bijzonders te zien, maar wat mijn aandacht trok waren niet enkele schatten in de vorm van glanzende stenen of metalen, maar de wederzijdse blik van twee vaag glinsterende donkeroranje ogen op een mensachtige gezicht. In mijn leven als astrostalker zag ik iedereen en was ik vrij van organische instincten, maar om eerlijk te zijn, er was iets griezeligs in - het gezicht van een menselijk lijk met een zwartgeblakerde huid en duidelijke tekenen van verval keek me aan. Misschien was ik verder gegaan met deze gedachten over een ander ongeïdentificeerd lijk, als mijn hoofd niet naar me had gedraaid om naar me te kijken, toen stopte ik.

Terwijl ik langsliep, kreeg ik een beter uitkijkpunt op de inhoud en, goed kijkend, zag ik de steunen en draden die naar het lichaam van dit menselijk lichaam gingen, wat het lichaam bleek te zijn van een industriële cyborg die was aangesloten op een toevoermodule .
- Alles is in orde? - Ik vroeg de vreemdeling.
- Ja. antwoordde hij droog.
- Serieus, ik vraag het niet alleen. Alles is in orde? Ik herhaalde mijn vraag.
- Dan niet. - antwoordde mijn gesprekspartner met droefheid en liet zijn kunstogen vallen.

Toen ik dichterbij kwam, zag ik het smerige lichaam van een cyborg met zwart kunstleer, op veel plaatsen afgeveegd zodat de mechanische elementen van zijn ingewanden zichtbaar waren. De huid op zijn wangen was gerafeld, waardoor zijn tanden volledig zichtbaar waren, het is niet verwonderlijk dat hij op het eerste gezicht zou kunnen worden aangezien voor een verrot lijk. Servo's en kunstmatige spieren waren voor het grootste deel ook verrot, uitgedroogd en olie lekte door de geperforeerde gaten. De cyborg verkeerde in een verschrikkelijke staat.
- Kunt u de klep sluiten. Deze deurwaarders lieten hem zo. - vroeg de vreemdeling, wijzend met een blik op de achteromslag.
- Wat is er, kan ik je helpen?
'Doe geen moeite om met een hoop afval te praten. de cyborg ontslagen.

Het kostte veel moeite om hem aan het praten te krijgen, maar hij weigerde botweg de naam te noemen, met het argument dat er geen betekenis in zat. Het blijkt dat hij een gepensioneerde industriële cyborg uit uraniummijnen was, hoewel hij, zoals gewoonlijk wordt verwacht, geen pensioen of vergoeding kreeg. Al zijn spaargeld, na het betalen van de verplichte lening voor een complete lichaamsaanpassing om in de mijnen te gaan werken, was alleen genoeg voor de voedingsmodule die op dit hokje was aangesloten, zelfs zonder dak boven zijn hoofd. In dergelijke werelden is dat gebruikelijk: de levenden worden alleen geaccepteerd voor gevaarlijke industrieën, waar de slijtage van robots zo groot is dat de eigenaren er de voorkeur aan geven de bevolking te ruïneren dan de apparatuur te bederven - dit is winstgevender. Alleen om op dergelijke plaatsen te werken, is een volledige aanpassing van het lichaam nodig, natuurlijk de goedkoopste met een replica van alleen de basisfuncties van het oude organisme, natuurlijk wordt dit uitgevoerd op kosten van de werknemer zichzelf op krediet, aangezien hij het pas in decennia kan betalen.

Dus mijn gesprekspartner in zijn jeugd, uit wanhoop, ging een dergelijk contract aan, werkte tientallen jaren in uraniummijnen, en toen de productie op was, werd hij ontslagen met wat hij had verzameld, zonder enige compensatie of pensioenen. De staat is een instituut van de samenleving, het geeft om bedrijven of syndicaten, en niet om arbeiders, omdat het op die manier winstgevender is; en het is bijna onmogelijk om bedrijven van staten te onderscheiden.

Onlangs eindigde de laatste magere besparing van tientallen jaren werk op de rekening van de cyborg en kwamen de deurwaarders om zijn eigendom te beschrijven en hem uit te zetten. Om de oude man te verdrijven met de reeds arbeidsongeschikten

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу